sobota, 16 lipca 2011

Wakacyjne konkursy

Już kilka razy pisałem, że od początku tego roku zacząłem brać udział w różnych konkursach. W tych, gdzie decyduje losowanie jak na razie nie miałem szczęścia :( ale tam gdzie liczy się refleks, udało mi się wygrać już kilka nagród o sumarycznej wartości kilkuset złotych (za każdym razem były to konkursy lokalne, więc była nieduża konkurencja).

Biorę też udział w konkursach z gwarantowaną nagrodą - tak jak ostatnio w przypadku konkursu dbNET. Założyłem konto i czekam na gwarantowany zestaw głośnomówiący (wartości ok. 100 zł). Liczę też na odrobinę szczęścia przy losowaniu skuterów.

W ostatnich dniach zgłosiłem się również w konkursach Banku Zachodniego "Bank Pomysłów", konkursie BNP Paribas Bank oraz "Jesz ile chcesz". Może znacie jakieś ciekawe, aktualne konkursy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.