sobota, 30 lipca 2011

Ostatni dzień konkursu dbNET

Dziś jest przedostatni dzień trwania konkursu dbNET. Każda osoba, która do końca lipca złoży wniosek o konto, otrzyma zestaw głośnomówiący do telefonu (wartości ok. 100 zł) oraz ma szansę wygrać skuter.

Sam skorzystałem z tej okazji i założyłem konto kilka dni temu. Wczoraj udało mi się namówić na założenie konta moją żonę :D dzięki temu mamy podwójne szanse na skuter wartości 10 tysięcy.

Więcej nt. konkursu znajdziecie na stronie www.konkursdbnet.blogspot.com.

Apropos konkursów, możecie polecić coś godnego uwagi ? Ja od kilku dni biorę udział w konkursie BZ WBK "Kasa od Banderasa", który odbywa się na koncie banku na portalu Nk.pl. Codziennie trzy osoby wygrywają do 200 zł, a raz w miesiącu jedna otrzymuje 1000 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.