poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Plany na sierpień

W poprzednim miesiącu planowałem: kupić własny, rodzinny samochód (zrealizowane), ukończyć pisanie pracy dyplomowej (nadal jestem w trakcie, ale poczyniłem postępy), dołożyć kolejne 1 tys. zł do projektu "7 tysięcy w 7 miesięcy" (w związku z problemami finansowymi w tym miesiącu nie dołożyłem nic), dopilnować aby suma miesięcznych kosztów moich i żony nie przekroczyła 2000 zł (zrealizowane, więcej za kilka dni w poście o podsumowaniu miesiąca), sprzedać kilka domen internetowych (nie zrealizowane, jestem zły na siebie, że nie znalazłem na to czasu).

Moje plany na sierpień to:
  1. Dokończyć pisanie pracy dyplomowej oraz ustalić termin obrony.
  2. Sfinalizować sprzedaż co najmniej dwóch domen.
  3. Dopiąć projekt "7 tysięcy w 7 miesięcy" (tj. zebrać brakującą kwotę do 7 tysięcy).
  4. Ograniczyć wydatki domowe do 1,5 tys. zł (wspólne moje i żony).
To najważniejsze moje plany na najbliższy miesiąc.

1 komentarz:

  1. Gratuluje zrealizowanych założeń i życzę powodzenia przy bieżących postanowieniach :)
    Spore założenie przy ograniczeniu wydatków domowych więc tym bardziej trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.