poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Jak zaoszczędzić na telefonie komórkowym

Najlepiej poszukać tańszego operatora. W tym celu polecam np. stronę www.opengsm.pl. Można tam porównać oferty różnych operatorów komórkowych i wybrać najbardziej odpowiednią dla siebie.

Ja od końca stycznia przeniosłem swój numer z sieci Orange do GaduAir. Jestem bardzo zadowolony. No, może poza tym że teraz gdy mam taniej, to więcej dzwonię i koszty wychodzą porównywalne.


Sieć GaduAir oferuje wiele bonusów:
  • niższe stawki za sms (2gr do wszystkich sieci poza Play) i rozmowy (19 gr/min) przez pewien okres po doładowaniu konta. Przy doładowaniu za 100 zł dostaje się około 30 dni niższych stawek.
  • darmowe pakiety internetowe po każdym doładowaniu. Dla mnie są tak duże, że ich nie wykorzystuję, ale ja rzadko korzystam z Internetu w komórce.
  • dodatkowe pakiety internetowe za każdą minutę odebranego połączenia.
  • +30% do kolejnych 12 doładowań dla osoby, która przeniosła swój nr tel od innego operatora.
  • dodatkowe środki do wydania w sieci GaduAir po każdym doładowaniu (przy doładowaniu za 100 zł jest to 10 zł).
  • dodatkowe bonusy za polecenie sieci znajomym (nawet +30% do każdego doładowania).
Ponadto na portalu Allegro można kupić doładowania sporo taniej (np. 100 zł w cenie 78,99 zł). Dzięki temu wszystkiemu już po dwóch miesiącach funkcjonowania u innego operatora, dostrzegam zmniejszenie kosztów korzystania z telefonu komórkowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.