środa, 11 stycznia 2012

AZ obniża ceny Hostingu! Wielki - 90% rabat

Dostałem wczoraj maila o takim tytule. Dzięki temu dziś już jestem posiadaczem serwera o pojemności 50 GB i transferze bez limitu na okres jednego roku za nieco ponad 23 złote brutto.

Z mojej perspektywy minusem jest mała ilość baz danych MySQL (tylko dziesięć) oraz to, że następny rok korzystania może mnie kosztować nawet 199 zł.

Natomiast in plus muszę zaliczyć to, że do serwera dostałem możliwość zarejestrowania trzech domen -.pl, bez dodatkowych kosztów. Można więc wyliczyć po 8 zł za domenę i serwer gratis.

Uważam, że to dobra oferta do zaoszczędzenia dla osób, które potrzebują swojego miejsca w Internecie.

5 komentarzy:

  1. Czyżbyś już prowadził jakieś nowe strony / blogi?
    Serwer jest rzeczywiście konkretny. Ciekawi mnie tylko ile kosztuje cena odnowienia domen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta promocja jest chyba tylko dla stałych klientów. Ja na ich stronie widzę tylko 55% rabatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z regulaminu dostępnego tutaj wynika, że oferta dostępna jest tylko dla osób otrzymujących on AZ mailing...

      Usuń
  4. hmm, chyba macie rację. Tak więc żałujcie że nie macie ich mailingu :/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.