poniedziałek, 29 czerwca 2015

Jak zarobić 7000 zł w pół roku w programach partnerskich

Trzy miesiące. To chyba najdłuższa przerwa od rozpoczęcia prowadzenia przeze mnie tego bloga w 2011 roku. Moje blogowanie w tym czasie sprowadziło się w zasadzie tylko do rozpisania pomysłów na następne wpisy. Mam już całkiem obszerny segregator inspiracji.
Brak mojej aktywności blogowej wynikał z dużego zaangażowania w inne zadania. Wciąż pracuję na etacie, choć stanowi on coraz mniejszy odsetek moich przychodów.
Na przykład, dzięki aktywności w programie partnerskim Comperia Lead (program do polecania ofert bankowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych, itp.), od grudnia 2014 roku do dzisiaj zarobiłem 7054,85 zł brutto:
comperia lead
Co prawda można to nazwać dochodem pasywnym, ale nie jest on stały ani gwarantowany w kolejnych miesiącach. Poza tym są to środki zbierane jeszcze w poprzednim roku. Choć podejrzewam, że jest to kwota powyżej średniej, osiąganej przez innych partnerów programu. Może powinienem napisać poradnik jak efektywnie korzystać z programu partnerskiegoComperiaLead? Raczej nie liczcie na to. Nie mam w tym żadnego interesu 😛
Co do samego programu Comperii, to mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że jest to (moim zdaniem) najlepszy w Polsce program partnerski z branży usług bankowych. Ma najszerszą ofertę produktową, wysokie stawki prowizji dla partnerów oraz mnóstwo konkursów i ciekawych promocji.

+6 USD za skrócone linki

shortestPonadto na moje konto wpłynęła pierwsza wypłata z programu partnerskiego skracacza linków spod marki shorte.st. Tutaj akurat kokosów nie było, bo zarobiłem niespełna 6 dolarów. Jednak jest to zarobek za umieszczenie kilkudziesięciu przekierowań przez system shorte.st. Czyli raczej niewielki wysiłek intelektualny. O samym shorte.st pisałem już zresztą w ubiegłym roku.
To nietypowy sposób zarabiania, wymyślony przez polski startup dwa lata temu. Obecnie oprócz Polski, działa w kilku krajach, ale co ciekawe już przyniósł zwrot zainwestowanych środków swoim autorom. Cała istota jego działania polega na tym, że otrzymujesz drobną kwotę (zazwyczaj ok. 0,002 USD) za każde kliknięcie w link, skrócony za pomocą tego serwisu. Czyli im więcej osób kliknie w link, który skróciłeś, tym więcej zarobisz (szacunkowo 2 USD za każde 1000 kliknięć). Pieniądze w systemie biorą się z reklam, które są wyświetlane przez kilka sekund po kliknięciu w skrócony link. Taka forma reklamy może być jednak postrzegana przez niektórych jako natarczywa. Jednak z drugiej strony ten system już na siebie zarabia, czyli jest popyt zarówno od reklamodawców jak i osób umieszczających skrócone linki w sieci.
Przychody z programów partnerskich oraz innych aktywności cieszą. Przybliżają do dnia, w którym będę mógł rozstać się z pracą na etacie. I o to chodzi!

2 komentarze:

  1. Zapraszam na shortestpopolsku.blogspot.com tam wszystkiego się dowiedzie ze szczegolami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik, gratuluję. Ja na razie nie mogę liczyć nawet na zbliżone osiągi :(. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.