środa, 17 lipca 2013

Pora rozstać się z "Dobrym Kontem" ?

Aktualizacja: przegapiłem fakt, że wprowadzona opłata dotyczy "Konta Osobistego" a nie "Dobrego Konta". Zatem pewnie jeszcze nie zrezygnuję z usług tego banku. Przemawia za nim wciąż darmowe konto, bezprowizyjne wszystkie bankomaty w kraju. Z cashbacku (3 zł za każde wydane 100 zł) od kilku dni już i tak nie korzystam, na rzecz Karty Tanie Zakupy w Getin Online (zwrot 10%).

Bank Millenium przysłał mi informację o zmianach w cenniku usług. Od 1 października opłata za prowadzenie konta wyniesie 7,99 zł, o ile klient nie utrzyma miesięcznego salda w kwocie 5000 zł. W związku z tym wysłałem wiadomość do banku:

Szanowni Państwo,
w związku z informacją o zmianach w Cenniku usług proszę o informacje, do kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie prowadzenia konta, karty debetowej i karty kredytowej, aby z dniem 1 października nie być klientem Banku Millenium?

Chciałbym zwrócić uwagę, że wprowadzenie warunkowego zwolnienia z opłaty za prowadzenie konta pod warunkiem średniego miesięcznego salda w wysokości 5000 zł nie jest dla mnie korzystne (np. mBank zaproponował mi premię 20 zł miesięcznie do końca roku za ulokowanie takiej kwoty na rachunku osobistym eKonto). Równocześnie nie jestem zainteresowany płaceniem 7,99 zł miesięcznie.

Drastyczny spadek oprocentowania na kontach oszczędnościowych (2,5% od 8 lipca br.), wprowadzenie opłaty za prowadzenie konta oraz niekorzystne zmiany w regulaminie zwrotu za zakupy (3 zł od 100 zł, zamiast 3% od każdej transakcji) zmuszają mnie do zrezygnowania z Państwa oferty.

Jest to dla mnie smutne również z tego powodu, że jestem zadowolony z systemu bankowości elektronicznej oraz jakości obsługi w oddziałach.

4 komentarze:

  1. Coś chyba pomieszałeś. Wzrost opłaty dotyczy „Konta Osobistego”, a nie ”Dobrego Konta”: https://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Cennik_detal_PL_1963159.pdf

    OdpowiedzUsuń
  2. Słusznie. Dzięki za szybkie zwrócenie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5000 zł to bardzo dużo jak to co mają do zaoferowania...

    pozdrawiam
    Kulnaro o internecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff wystraszyłeś mnie ;) Również zakupy spożywcze robię teraz z tej nowej karty Getina, ale na stacjach benzynowych tankuje dalej z Millenium 3 zł zwrotu z 100zł zatankowanego paliwa to ciągle fajna oferta :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.