środa, 12 czerwca 2013

W tym tygodniu na tanie zakupu do Carrefour

Bardzo przyjemny prezent zrobił swoim klientom hipermarket Carrefour. Kupując wybrane produkty, możesz otrzymać nawet połowę ich wartości w kuponach rabatowych, do wykorzystania w lipcu.

Do wyboru masz 41 różnych produktów, dostępnych w ofercie podzielonej na kilka okresów. Co parę dni promocyjny asortyment się zmienia. Ja zakupy zrobiłem dziś, kupując m. in. Domestos (cena po uwzględnieniu kuponów 6,19 zł za 1250 ml), mleko Łaciate (1,59 zł za litr), płyn do płukania Lenor (6,99 zł za 2 litry) czy Lech Skandy (5,49 zł za czteropak).

Promocyjne kupony otrzymasz tylko za pierwszy promocyjny produkt, tzn. jeśli kupisz dwie butelki Domestosa dostaniesz tylko jeden kupon. Ale wystarczy zapłacić za zakupy, zanieść je do samochodu i przynieść ponownie, aby dostać kolejne kupony rabatowe (sprawdziłem).

Ze względu na otrzymywanie kuponów rabatowych, oferta powinna szczególnie zainteresować osoby robiące zakupy w tym hipermarkecie.

Za zakupy warto zapłacić kartą, oferującą moneyback (np. kartą kredytową Visa Impresja Banku Millenium z 5% zwrotem).

Ponadto płącąc kartą Visa, otrzymasz kupon upoważniający do skorzystania z promocji u jednego z partnerów programu Visa (szczegóły i lista partnerów na stronie visa.pl). Ja dostałem zniżkę na dwie kawy w cenie jednej w Coffe Heaven.

Zresztą zobaczcie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.