środa, 13 lutego 2013

Sprzedam e-biznes

Sprzedam domenę internetową www.mlodybiznes.org.

Pod tym adresem od grudnia 2007 roku prowadziłem portal o tematyce ekonomicznej. Głównie pisałem w nim o kontach bankowych, kredytach studenckich, kartach kredytowych, inwestowaniu.


Ostatni wpis dodałem ok. rok temu. Przez poprzednie dwa lata zupełnie odpuściłem sobie prowadzenie portalu. Ważniejsze okazały się inne sprawy, jak np. rodzina.

Statystyki strony:

PR: 2/10

1 miejsce w wyszukiwarce na frazy: konto bez opłat, bank dla studenta, jak zarobić na kredycie

Ilość fraz, na które Google wyszukuje stronę: 11 268 (patrz grafika po prawej)

Liczba odwiedzin: 41 914
Liczba odsłon: 99 411
Unikalni użytkownicy: 32 863

Miesięczna liczba odwiedzin wynosi średnio ponad 1000 (bez pozycjonowania i bez dodawania nowych treści).

Wartość domeny wg serwisów:
Speedtest.pl - 1055 zł
Wycenastrony.pl - 504 zł
Waliduj.pl - 100 zł

Oferty proszę składać mailowo pod adresem arcyk18@wp.pl.

1 komentarz:

  1. Witaj, podałeś trzy różne kwoty, co oczywiście wynika z absurdalności niektórych narzędzi wyceny. Kiedyś na swoim blogu liczyłem wartość strony prostym wzorem uwzględniającym dochód i majątek.

    W przypadku młodego biznesu wyszła mi kwota około 100 euro. Jeśli ktoś miałby ochotę na własną kalkulację pozostawiam linka:
    http://risk-and-profit.blogspot.com/2012/01/wycen-sobie-bloga.html

    Wysokich ofert życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.